03537272727 info@paeco.ir شنبه تا پنجشنبه 7:30الی 15:30 فارسی English العربية

بازدید مدیر کل صدا و سیما استان یزد از بندر خشک پیشگامان

مدیر کل صدا و سیما استان یزد به همراه قائم مقام این مجموعه از بندر خشک پیشگامان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، احسان کریمی در جریان این بازدید که با حضور مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان و جمعی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد، با اشاره به برنامه محور بودن استان یزد در دولت سیزدهم...

احسان کریمی: عدالت گستری و برنامه محوری؛ دوشاخصه مهم پیشگامان | نقش مهم پیشگامان در تقویت هویت و فرهنگ یزد

مدیر کل صدا و سیما استان یزد به همراه قائم مقام این مجموعه از بندر خشک پیشگامان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، احسان کریمی در جریان این بازدید که با حضور مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان و جمعی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد، با اشاره به برنامه محور بودن استان یزد در دولت سیزدهم گفت: سند یزد نوین به عنوان چراغ راه توسعه استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما نیز دارای سند تحول است گفت: هویت محوری و عدالت گستری از جمله مهمترین شعارهای این سند است.

وی با اشاره به پیشگامی پیشگامان در این حوزه ها گفت حمایت از سرمایه خرد مردم توسط این تعاونی و ایجاد ارزش افزوده برای سرمایه ها، نمودی از این عدالت محوری است.

کریمی با بیان اینکه صدا و سیما رسالت خود را بر حمایت از مجموعه های این چنینی می داند گفت: زنده نگه داشتن هویت و فرهنگ یزد با کارآفرینی سبز و فاقد آلایندگی، از جمله اقدامات در خور تقدیر این مجموعه است.

Commenting is closed.