03537272727 info@paeco.ir شنبه تا پنجشنبه 7:30الی 15:30 فارسی English العربية

پیشگامان الگویی موفق در مردمی سازی اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد یک الگوی موفق کشوری و بین المللی در بخش تعاونی و مردمی سازی اقتصاد است.

محمد رضا فلاحتی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بازدید از خط تولید شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات یزد در نشست صمیمی که با مدیران این شرکت داشت گفت: شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد به عنوان یک الگوی موفق تعاونی و مردمی سازی اقتصاد در سطح کشور و بین المللی شناخته شده و یکی از افتخارات استان نیز به شمار می رود.

او پیشگامان را یکی از جلوه‌های روشن در بخش مردمی سازی اقتصاد دانست و افزود: بی شک تلاش و همت مدیران و کارکنان این شرکت در کسب این افتخارات نقش موثری داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت: پیشگامان با اشتغال‌زایی و تامین نیروی انسانی توانسته تولیدات و دستاوردهای خود را متمایز و برجسته کند و همکاری این شرکت با اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی می‌تواند در حوزه‌های ایمنی، بهداشت و حقوق و مزایا با استفاده از بهترین روش‌ها از نیروی انسانی و کاری خود مراقبت نماید.

فلاحتی برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه ایمنی و بهداشت را یکی از راه های پیشگیری از وقوع حوادث عنوان و بیان کرد: حوادث ناشی از کار را می‌توان با برگزاری دوره‌های آموزشی به موقع ویژه کارگران تا حد زیادی کاهش داد؛ این اداره کل با بهره گیری از اساتید با تجربه، آمادگی برگزاری این دوره های آموزشی را در صورت درخواست کارخانجات استان دارد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل و مجموعه تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات یزد تقدیر شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

No comments have been sent yet!