03537272727 info@paeco.ir شنبه تا پنجشنبه 7:30الی 15:30 فارسی English العربية

بازدید دکتر جوکار نماینده مردم یزد در مجلس از شرکت تعاونی تولیدی دانش بنیان پیشگامان عصر ارتباطات

به گزارش روابط عمومی شرکت پیشگامان عصر ارتباطات، دکتر جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس، به منظور آشنایی با آخرین فناوری های به کار رفته در عرصه مونتاژ برد، الکترونیک و روشنایی و همچنین بررسی مسائل، مشکلات و موانع موجود بر سر راه این شرکت، از این واحد تولیدی بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید، فعالیت‌های مجموعه شرکت‌های «پیشگامان کویر» را خاص ارزیابی کرد و گفت: این شرکت از معدود شرکت تعاونی‌های موفق در سطح کشور است؛ از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تعاونی‌های زیادی شکل گرفته؛ ولی به دلایل مختلف،تعداد معدودی موفق بودند؛ اما با مدیریت درست، ابتکار و خلاقیت مدیران شرکت‌های تعاونی پیشگامان کویر، رضایت شهروندان و سهام‌داران جلب شده و این رضایتمندی، تعداد سهامداران عضو در این شرکت را به عدد قابل‌توجهی ارتقاء داده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با اشاره به تنوع محصولات «شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات» تأکید کرد: در دورانی که به «عصر ارتباطات» نام‌گذاری شده، آینده متعلق به شرکت‌هایی است که در زمینه «ارتباطات و فناوری اطلاعات» فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: امروز باتوجه به اینکه شاهد سرعت تغییرات در بخش هستیم، مجموعه شرکت‌های «پیشگامان کویر» نیز با هوشمندی ، توانسته با این شرایط خود را تطبیق داده و به روز کند.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها مانع پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف نشده و بحمداللَّه در طول ۴۵ سال گذشته، به رغم تحریم‌های ظالمانه، شاهد رشد و تعالی صنعت کشور بوده‌ایم، اذعان داشت: در زمینه تولید بردهای الکترونیکی، شاهد سرعت پیشرفت‌های چشمگیری در استان یزد هستیم و ان‌شاءالله آینده درخشان‌تری در این بخش خواهیم داشت.

لازم به ذکر است، شرکت تعاونی تولیدی دانش بنیان پیشگامان عصر ارتباطات؛ ارائه دهنده خدمات مونتاژ بردهای الکترونیک با پیشرفته‌ترین و مجهزترین خطوط مونتاژ SMD و THD در خاورمیانه، تامین کننده بردهای الکترونیکی و بزرگترین تعاونی تولیدکننده چراغ‌های روشنایی صنعتی، محصولات الکترونیک و ساعت‌های حضور و غیاب و … است.

Commenting is closed.